Τετάρτη, Απριλίου 25, 2007

Μόλις τελείωσε και ο δεύτερος μισός ημιτελικός μεταξύ Τσέλσι και Λίβερπουλ.
Εξαιρετικά βαρετός θα έλεγα, όπως το περίμενα και όπως είναι το Αγγλικό ποδόσφαιρο. Είπα να κάτσω να χαζέψω αλλά μιλάμε ότι και τώρα που γράφω έχω ετοιμαστεί για ύπνο από το θέαμα (που είχα μιά κρυφή ελπίδα να με κρατήσει όρθιο).

Τελειωμένος λοιπόν και εγώ και λειωμένος από την τελευταία προπόνηση σήμερα εφ'όλης της ύλης. Τρεις ώρες και στο τέλος δεν σηκωνότανε το χέρι να χτυπήσει το μπαλάκι.
Συμβουλές : βασικά να πάω να παίξω και να το χαρώ, γιατί είναι μιά γιορτή. Τωρα αν βρώ και κάποιον καλόν συμπαίχτη να παίξουμε μαζί διπλό και καταφέρουμε κάτι έχει καλώς.
Μεσάνυχτα.
Αύριο δεν ξέρω αν θα ποστάρω. Εχω κάτι μουσικό να αφιερώσω πιστεύω ότι θα βρω λίγο χρόνο. Τώρα επείγει να βάλω στους ταλαιπωρημένους ώμους μου αλοιφές και να πέσω ξερός.

Καληνύχτα.

3 σχόλια:

Debby είπε...

Ελπίζω οι επόμενες μέρες να ήταν πολύ πιο ενδιαφέρουσες και γι' αυτό δεν γράφεις ανταποκρίσεις πια!

Agobooks είπε...

Είσαι εδώ;

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle είπε...

Εδω είμαι παιδιά,
απλά ήρθα από Σλοβενία και Σάβατο έφυγα γιά χωριό να δώ τους Γονείς. Μόλις γύρισα.
ετοιμάζω ένα μίνι αφιέρωμα για το ταξίδι και τις εμπειρίες στη Σλοβενία.