Τρίτη, Απριλίου 24, 2007

Ναι!! Τελικά φέυγω!!

Θα γίνει τελικά!!

Μίλησα σήμερα με τον Πατέρα και Μητέρα. Η κατάσταση είναι σταθερή. Τους είπα ότι θα είμαι ο μοναδικός Ελληνας στο γιγαντιαίο τουρνουά της Σλοβενίας (προβα τζενεράλε του Πανευρωπαικού τον Οκτώβριο) ,ευτυχώς από ψυχολογικής και "ανασφαλιστικής" απόψεως δεν αντέδρασαν αρνητικά, αμέσως έκλεισα τα αεροπορικά για Λιουμπλιάνα, και ναμαστε καλά βαθιά ξημερώματα Παρασκευής πετάμε (με την αετοπουλίνα μου) για μεγάλες εμπειρίες. Είμαι σίγουρος ότι θα είναι πολύ καλύτερα από πέρσυ. Αλλά και εγώ πολύ καλύτερος από αγωνιστικής απόψεως, που μου προσδίδει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και λιγότερο άγχος
Αύριο μιά εφ'όλης της ύλης προπόνηση.

Τελικά μεγάλο πράγμα να βρίσκεσαι συνέχεια σε αγωνιστική ετοιμότητα εν όψει αγωνιστικών υποχρεώσεων. Αποκτά νόημα η προπόνησή σου

Και κάτι σχετικό με το άθλημα για να περάσουμε ευχάριστα από την Γιαπωνέζικη τηλεόραση
http://www.youtube.com/watch?v=72Ze6lvCYyM

5 σχόλια:

seaina είπε...

Ανεβασμένο σε ακούω!!
Μπράβο και καλή επιτυχία!!
Και καλά να περάσεις σαφώ!!

Klearchos είπε...

Άντε Καλή Επιτυχία!!!!

Περιμένουμε φώτο με τα μετάλλια!!!
:)

Ανώνυμος είπε...

καλες εμπειρίες φίλε Τσεροκά

:)

Ανώνυμος είπε...

Καλή επιτυχία :))

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle είπε...

Γύρισα και ελπίζω να σας βρίσκω καλά όλους όπως σας άφησα , και ακόμα καλύτερα.
Τί να πω!! Ηταν φανταστικά. Λεπτομέρειες σε ποστ και με οπτικό υλικό.αφού το φορτώσω στο σκληρό.
Ευχαριστώ και για τις ευχές σας.

Κλέαρχε θα δεις και μετάλλια αλλά όχι για μένα. τουλάχιστον όχι ακόμα