Είναι κάτι που θέλω να γράψω μέρες τώρα και όλο δεν βρίσκω τον χρόνο.
Σύντομα όμως θα το μοιραστώ λίγο πριν φύγω για προπόνηση.
Δεν ξέρω αν το προσέξατε αλλά αυτή τη φορά οι 40 νεκροί και δεν ξέρω πόσοι βαριά (πρόσκαιρα τραυματίες ή μόνιμα με αναπηρίες), πέρασαν στα ψιλά γράμματα της φετινής μεθεόρτιας ειδησιογραφιάς του Πάσχα. Βλέπεις από τη μία η μικρότερη σε μέγεθος έξοδος φέτος από άλλη φορά, (το νόυμερο 40 σπάει έτσι κάθε ρεκόρ), δεν προσφερόταν να λέμε τα ίδια και τα ίδια.
Και οι 40 νεκροί τα ίδια και τα ίδια είναι, έτσι κατάντησε να μη μας κάνει αίσθηση πιά.
Οι ειδήσεις μετατοπίστηκαν στο πόσα χιλιόμετρα θα φθάσει η ουρά στο πέταλο του Μαλιακού- η οποία σημειωτέον συνολικά κατέβασε κατά πολύ και τον μέσο όρο της ταχύτητας των οχημάτων στο οδικό δίκτυο (οπότε πάλι το νούμετο 40 αποκτά άλλες διαστάσεις, αν δεχθούμε ότι η ταχύτητα είναι ο μόνος υπαίτιος για τα θανατηφόρα). Επί πλέον τους έκατσε και το ναυάγιο του Sea Diamond στη Σαντορίνη, και αναλωθήκαμε, και αναλωνόμαστε ακόμα ποιός έφταιγε, τι επιπτώσεις θα έχει για το τουρισμό μας το γεγονός, ή η επερχόμενη ρύπανση του κόλπου των Φυρών (που δε τη γλιτώνουμε δηλαδή ,ας τους να λένε ότι λένε) κλπ. Τους δύο χαμένους Γάλους ναυαγούς? Στα ψιλά γράμματα κι αυτοί (άντε λίγο πιό έντονα γράμματα εδώ). Δύο νεκροί!! Τι είναι μπροστά στους 1500 που με επιχέιρηση ακριβείας μπορέσαμε και τους βγάλαμε έξω στη ξηρά (που απείχε απόσταση αναπνοής) ¨-)
Δυό νεκροί που τους τρώνε τα μαύρα ψάρια και το αλμυρό νερό.
Και 40 νεκροί, βλακωδώς οι πιό πολλοί χαμένοι, στους δρόμους μας, σε δυστυχήματα εδώ και εκεί.
Αν είχαν σκοτωθεί όμως όλοι μαζί σε ένα μαζικό δυστύχημα τύπου Τεμπών?
Οι σκέψεις οι προβληματισμοί, τα σχόλια και τα συμπεράσματα δικά σας.
Σύντομα όμως θα το μοιραστώ λίγο πριν φύγω για προπόνηση.
Δεν ξέρω αν το προσέξατε αλλά αυτή τη φορά οι 40 νεκροί και δεν ξέρω πόσοι βαριά (πρόσκαιρα τραυματίες ή μόνιμα με αναπηρίες), πέρασαν στα ψιλά γράμματα της φετινής μεθεόρτιας ειδησιογραφιάς του Πάσχα. Βλέπεις από τη μία η μικρότερη σε μέγεθος έξοδος φέτος από άλλη φορά, (το νόυμερο 40 σπάει έτσι κάθε ρεκόρ), δεν προσφερόταν να λέμε τα ίδια και τα ίδια.
Και οι 40 νεκροί τα ίδια και τα ίδια είναι, έτσι κατάντησε να μη μας κάνει αίσθηση πιά.
Οι ειδήσεις μετατοπίστηκαν στο πόσα χιλιόμετρα θα φθάσει η ουρά στο πέταλο του Μαλιακού- η οποία σημειωτέον συνολικά κατέβασε κατά πολύ και τον μέσο όρο της ταχύτητας των οχημάτων στο οδικό δίκτυο (οπότε πάλι το νούμετο 40 αποκτά άλλες διαστάσεις, αν δεχθούμε ότι η ταχύτητα είναι ο μόνος υπαίτιος για τα θανατηφόρα). Επί πλέον τους έκατσε και το ναυάγιο του Sea Diamond στη Σαντορίνη, και αναλωθήκαμε, και αναλωνόμαστε ακόμα ποιός έφταιγε, τι επιπτώσεις θα έχει για το τουρισμό μας το γεγονός, ή η επερχόμενη ρύπανση του κόλπου των Φυρών (που δε τη γλιτώνουμε δηλαδή ,ας τους να λένε ότι λένε) κλπ. Τους δύο χαμένους Γάλους ναυαγούς? Στα ψιλά γράμματα κι αυτοί (άντε λίγο πιό έντονα γράμματα εδώ). Δύο νεκροί!! Τι είναι μπροστά στους 1500 που με επιχέιρηση ακριβείας μπορέσαμε και τους βγάλαμε έξω στη ξηρά (που απείχε απόσταση αναπνοής) ¨-)
Δυό νεκροί που τους τρώνε τα μαύρα ψάρια και το αλμυρό νερό.
Και 40 νεκροί, βλακωδώς οι πιό πολλοί χαμένοι, στους δρόμους μας, σε δυστυχήματα εδώ και εκεί.
Αν είχαν σκοτωθεί όμως όλοι μαζί σε ένα μαζικό δυστύχημα τύπου Τεμπών?
Οι σκέψεις οι προβληματισμοί, τα σχόλια και τα συμπεράσματα δικά σας.
2 σχόλια:
Την ίδια μέρα με το ναυάγιο είχαμε άσκηση ετοιμότητας σε κρουαζιερόπλοιο στην Κέρκυρα: 1 νεκρός και 4 τραυματίες; Ποιό κανάλι ασχολήθηκε; Κανένα...
Πολύ σωστά Κλέαρχε και πο΄λυ καλά έκανες που το θύμησες.
Αυτή ήταν ενημέρωση !!
Δημοσίευση σχολίου