Πέμπτη, Δεκεμβρίου 28, 2006

Τραπεζοχαράτσια ...Ελληνικά!!!

Ημέρα αναχώρησης(Νίς) και 4 βαθμοί στο μπαλκόνι μου στα Ν.προάστια το πρωί. Κάποια τελευταία ψώνια και πληρωμές έξω και ξανά στο σπίτι να γεμίσουμε βαλίτσες, να κάνουμε κανένα μπάνιο-μεγάλη απόφαση να μπεις είναι αλήθεια-και α! να μη ξεχάσω να μπω στη τράπεζα Π. online να κάνω τα εμβάσματα που πρέπει να γίνουν σήμερα.

Ωραία το σύστημα λειτούργησε άψογα-αφου λείπουν οι μισοί Αθηναίοι-καλά πλάκα κάνω. Αυτό όμως που δεν έχει καθόλου πλάκα είναι ότι για την απλή και γρήγορη αυτή πράξη χρεώθηκα στο λογαριασμό μου από την τράπεζα Π. 2χ6.45 ευρώ !!! Ημαρτον κύριε!! Δηλαδή αν πήγαινα στο γκισέ αυτοπροσώπως πόσα θα μου έπερναν? Υποτίθεται ότι με το ınternet banking παρακάμπτονται κάποια άτομα και διαδικασίες. Αλλιώς να μου το πούνε να στήνομαι στην ουρά όπως το παλιό καιρό και να θέλουν οι υπάλληλοι τους ηρεμιστικά χάπια να τα βγάλουν πέρα. Αυτό θέλουν? Απόδειξη φυσικά καμμία στην προκειμένη περίπτωση. Τουτέστιν σκέτη κλεψιά. Α και τα έμβασματα σε τράπεζα εσωτερικού για διευκρίνηση.

Δεν γ....ται θα το σκεφτώ πως θα το οργανώσω την επόμενη φορά. Δεν μπαίνω καν στον κόπο να πάω και να διαμαρτηρηθώ.Την ξέρω την απάντησή τους
-Είναι η πολιτική χρεώσεων της Τράπεζας κύριε μου και άλλα τέτοιες μπούρδες
(ίσως γυρίσω στο κόψιμο επιταγών που μάλλον με συμφέρει καλύτερα .Θα το ψάξω πρώτα)
Πρώτιστα επείγει να περάσω και να γυρίσω καλά από τη Γαλλία και να σας βρώ καλύτερα όλους .

Αντε Καλή Πρωτοχρονιά και χαρούμενη

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Να περάσετε όπως το ονειρεύεστε.
Καλή χρονιά :))