Δεύτερη μέρα οδηγός με το καινούργιο μου του-του ¨-)
Τί να πω!! Αλλο αυτοκίνητο , άλλη εποχή, άλλη αίσθηση. !!
Αν ο Ασημένιος Αετός μου φαινόταν να δαγκώνει τον δρόμο επιθετικά και με θόρυβο πάνω από κάποιες στροφές, εδώ έχουμε να κάνουμε με την αίσθηση του κόκπιτ αεροπλάνου στα μπροστινά κυρίως καθίσματα, αλλά και στο "άνοιγμα" του μοτέρ εν κινήσει!! Εκπληκτική γραμμική επιτάχυνση, με αθόρυβο τρόπο, και με μηδενικούς ρύπους!!
αυτοκίνητο που φαίνεται να τεμπελιάζει άμα το δεις εμφανισιακά, με μάλλον οικογενειακό look, αλλά με επιδόσεις και συμπεριφορές που πλησιάζουν αυτοκίνητα ανώτερων κατηγοριών (1800-2000 cc).
Απειροι λειτουργικοί χώροι στο εσωτερικό και τα ηλεκτρονικά όργανα στα μάτια σου, και στα δάχτυλά του χεριού σου πάνω στο τιμόνι. Εξάσιντο ραδιοCD με 8 περιφεριακά μπρος πίσω ηχεία και από τα οποία τα τέσσερα με γούφερ στις πόρτες. Ηχος υψηλών προδιαγραφών τουτέστιν σε ένα ήσυχο περιβάλλον καμπίνας που συμπληρώνουν την οδηγική απόλαυση.
Εχω ξεπεράσει τα 400χλμ μέχρι σήμερα και μόλις ακούμπησε ο δείκτης στο μισό του ρεζερβουάρ.
Επόμενη συνάντηση με το σέρβις στα 7500χλμ γιά λάδια και το πρώτο κοίταγμα στα 15000χλμ ή ακριβώς κάθε χρόνο όποιο έρχεται πρώτα.
Απολαμβάνοντάς το αρχίζω και πείθομαι τελικά ότι άξιζε τον κόπο και τον αποχωρισμό του Ασημένιου Αετού.
Τί να πω!! Αλλο αυτοκίνητο , άλλη εποχή, άλλη αίσθηση. !!
Αν ο Ασημένιος Αετός μου φαινόταν να δαγκώνει τον δρόμο επιθετικά και με θόρυβο πάνω από κάποιες στροφές, εδώ έχουμε να κάνουμε με την αίσθηση του κόκπιτ αεροπλάνου στα μπροστινά κυρίως καθίσματα, αλλά και στο "άνοιγμα" του μοτέρ εν κινήσει!! Εκπληκτική γραμμική επιτάχυνση, με αθόρυβο τρόπο, και με μηδενικούς ρύπους!!
αυτοκίνητο που φαίνεται να τεμπελιάζει άμα το δεις εμφανισιακά, με μάλλον οικογενειακό look, αλλά με επιδόσεις και συμπεριφορές που πλησιάζουν αυτοκίνητα ανώτερων κατηγοριών (1800-2000 cc).
Απειροι λειτουργικοί χώροι στο εσωτερικό και τα ηλεκτρονικά όργανα στα μάτια σου, και στα δάχτυλά του χεριού σου πάνω στο τιμόνι. Εξάσιντο ραδιοCD με 8 περιφεριακά μπρος πίσω ηχεία και από τα οποία τα τέσσερα με γούφερ στις πόρτες. Ηχος υψηλών προδιαγραφών τουτέστιν σε ένα ήσυχο περιβάλλον καμπίνας που συμπληρώνουν την οδηγική απόλαυση.
Εχω ξεπεράσει τα 400χλμ μέχρι σήμερα και μόλις ακούμπησε ο δείκτης στο μισό του ρεζερβουάρ.
Επόμενη συνάντηση με το σέρβις στα 7500χλμ γιά λάδια και το πρώτο κοίταγμα στα 15000χλμ ή ακριβώς κάθε χρόνο όποιο έρχεται πρώτα.
Απολαμβάνοντάς το αρχίζω και πείθομαι τελικά ότι άξιζε τον κόπο και τον αποχωρισμό του Ασημένιου Αετού.
(πιστεύω ότι τελικά η τεχνολογία των αυτοκινήτων κινείται προς την κατεύθυνση των υβριδικών)
8 σχόλια:
Καλορίζικο και καλοτάξιδο :)))
Σευχαριστώ μπερδεμένη μου από καρδιάς.
Υγεια πάνω από όλα
Καλοτρεχούμενο το οικολογικό και να ναι καλά ο κύρης του για να το χαίρεται.
Σταύρος
Ευχαριστώ και σε σένα Σταύρο
Καλοτάξιδο και όμορφα ταξίδια!!
Ωραιος! Αθόρυβος και καθαρός. Ψαχνοντας βρήκα την σελίδα www.hybridcars.gr , με πολλές πληροφορίες για το υβριδικό αυτοκίνητο!
Σ'ευχαριστώ ανώνυμε για το link λέω να το αναρτήσω σαν link στο blog μου.
παρακαλώ. Ας μάθει ολος ο κόσμος τι ειναι τα υβριδικά αυτοκίνητα.
Ας ελπισουμε, τωρα προεκλογικά, για περισσότερα κίνητρα στην αγορα ενος τετοιου αυτοκινήτου
Δημοσίευση σχολίου