Τετάρτη, Οκτωβρίου 25, 2006

Μετά τη προπόνηση

Είναι τώρα κάποιες μέρες που ο προπονητής μου με έχει διαλύσει!!. Το ωραίο είναι ότι ξεπατώνεται και αυτός μαζί μου. Μάλλον είμαι σκληρός μαθητής :-) Θα πρέπει να φαίνεται αστείο σε κάποιον από ψηλά να μας βλέπει μετά απο τέτοιο χτύπημα να δίνουμε τα χέρια και να χωρίζουμε ευχαριστημένοι.
Εχει πιστέψει σε μένα και εγώ έχω δώσει ένα όρκο και μια υποχρέωση στον εαυτό μου ότι πρέπει να τον ανταμείψω. Πρώτα αυτόν και μετά εμένα .

Η κούραση της προπόνησης είναι διαφορετική... παράξενη. Παραδόξως γεμίζει με ενέργεια όλο σου το είναι, σωματικά και ψυχικά. Μεγάλη η αξία της!!!
Λίγο πριν πετάξουμε με την αετίνα έξω για κανένα ποτό Aerosmith παλιοί... Dream on για να μη ξεχνιόμαστε και μετά... για το δρόμο η κομματάρα One way street.
(Χαράς τα κουράγια μας)

Δεν υπάρχουν σχόλια: