Πέμπτη, Ιουνίου 06, 2013

The little Rascal vs Sakisg


the little rascal vs. sakisg

Μετα απο ενα πολυ παραξενο ανοιγμα του αντιπαλου μου απο τα πλαγια, προσπαθησα να μπλοκαρω τις διαγωνιους του γιατι ηταν προφανες οτι ηθελε να κυριαρχησει με τους αξιωματικους του. 
Μετα το ροκε μου ομως η κινηση του h5 με εκεπληξε. Φανηκε σαν μια κατα μετωπον επιθεση του προς τη μερια του βασιλια μου, μαλιστα αρκετα νωρις.Σημειωστε οτι ειναι μολις στην 9η κινηση και οι δυναμεις του αντιπαλου μου ειναι ακομα στη βασικη γραμμη .
16η κινηση μου και αφου εχουν γινει προηγουμενως μερικες αψιμαχιες στο κεντρο αποφασιζω να αναπτυξω αξιωματικο και Βασσιλισσα μου εκμεταλευομενος τον χωρο που μου εχει αφησει η πρωιμη προωθηση του αντιπαλου πιονιου, και το οποιο ευκολα πεφτει κατοπιν. Ενας αλλος θετικος παραγοντας για μενα ειναι οτι ο αντιπαλος μου δεν εχει ακομα κανει το ροκε του. Στην 22η κινηση μου μαλιστα δινοντας το σαχ και μετα απο κακο υπολογισμο του αντιπαλου μου, φαινεται η αδυναμια του οπου χανει πλεον και το δικαιωμα του ροκε. Το στρατηγικο μου πλεονεκτημα ειναι πια φανερο . Στην 23η κινηση μου πεφτει και η αντιπαλη Βασιλισσα μετα απο το διπλο χτυπημα του αλογου μου, και τα πραγματα φαινονται πλεον πιο απλα .
Τα υπολοιπα ειναι θεμα χρονου και χειρισμων, και αν και εκανα ενα μικρο λαθος στηνοντας κομματι μου ευτυχως η υπεροπλια μου ηταν τετοια που με οδηγησε σε ενα πειστικο φιναλε .... 


Δεν υπάρχουν σχόλια: