Πέμπτη, Οκτωβρίου 17, 2013

sakisg 1650 (now:1651) vs. cyrilgeorge 1404 (now:1359)

Ειχα ανεβασει τον πρωτο εμφυλιο με ελληνα στο σαιτ του chessworld που ευτυχησα να κερδισω. Πριν λιγες μερες κερδισα και το δευτερο παιχνιδι μου στο τουρνουα που συμμετειχαμε και οι δυο. Κατεληξε με μαt δικο μου, αν και ο αντιπαλος μου το τραβηξε μεχρι τελους. Συνηθως σε τετοιες θεσεις εγκαταλειπουν πιο νωρις 

1.d4 d5 2.Nc3 Nf63.f3 e6 4.e3 Bb45.Bd2 Bxc3 6.bxc3  θα μπορουσα να κοψω με τον αξιωματικο μου και να διατηρησω τιν πιονοδομη μου σε ενα πιο σταθερο παιχνιδι αλλα αποφασισα να δημιουργησω ελευθερη στηλη για τον πυργο μου , με το ρισκο βεβαια της αδυναμιας του c2 

c6 7.c4 dxc4 8.Bxc4 το μειονεντημα του πιονιου εξαλειφθηκε αφου ο εντιπαλος προτιμησε την αλλαγη και μου επετρεψε να φερω τον αξιωματικο μου γρηγορα στο παιχνιδι 
b5 9.Bd3 υπαρχει και η θεση β3 για τον αξιωματικο μου αλλα οπως ειπαμε η αρχικη μου προοπτικη ειναι να διατηρησω την καθετο ανοικτη αφενος και αφετερου προτιμω τον αξιωματικο μου αυτη τη στιγμη σε κεντρικη θεση για ισχυροποιηση των κεντρικων τετραγωνων 
 O-O 10.c4g6 11.cxb5 cxb512.Bxb5 το ξεκαθαρισμα που γινεται προφανως το επεδιωξα ωστε να εχω καλυτερη ελευθερια κινησεων στη πλευρα αυτη της σκακιερας μου 
 a6 13.Bc4Nc6 14.Qc2 Nd5 και οι δυο πλευρες φερνουν οτι εχουν και γρηγοροτερα στο κεντρο της σκακιερας σε μια μαχη με λιγα πιονια, και με περισσοτερα βαρια κομματια Φυσικα και διαλεγω να γεμισω το χωρο με τη Βασιλισσα μου η οποια εκ των πραγματων προτιμαται για συνεργασιες με πυργους 
15.Ne2 Ndb416.Bxb4 Nxb417.Qc3 a5 18.O-O μη εχοντας κατι καλυτερο να κανει ο αντιπαλος αναγκαστηκε σε αλλαγες ενω μολις κανω και εγω το μικρο ροκε μου που γρηγορα θα φερει στη μαχη και τον δευτερο πυργο. Ειναι φανερο οτι ο αντιπαλος μου αρχιζει να υπολοιπεται σε τεμπο και υπεροπλια στο χωρο της μαχης 
Ba6 19.a3 Bxc420.Qxc4 Nd5 21.Qd3 αναγκαστικη κινηση πρωτον γιατι το αντιπαλο αλογο αν και μονο ειναι πολυ ικανο σε ανοικτους χωρους σε διπλα χτυπηματα, και δευτερον κρυβω τη βασιλισσα απο τις ανοικτες καθετους οπου μπορει ευκολα να απειληθει απο τον αντιπαλο πυργο. Τωρα οι δικοι μου πυργοι ειναι πολυ ευκολο να αναλαβουν δραση 
f5 22.Kf2 Qd623.Rh1 Rfc8 24.Rhc1Rxc1 25.Nxc1 αυτο το πηγαινελα των πυργων και απο τις δυο πλευρες ηταν στα πλαισια της αναμονης του τι θα εκαναν οι δυο αντιπαλοι. Φυσικα εδω παιρνω με τον ιππο μου αφου ο πυργος μου πρεπει να υποστηριζει το πιονι 
 Qxh226.Nb3 φυσικα και ειχα δει το παρσιμο του πιονιου μου αλλα με αυτο ουσιαστικα απομακρυνεται η αντιπαλη Βασιλισσα απο το πεδιο μαχης, στην ακρη της σκακιερας. Για να επανελθει θα χρειαστει μια κινηση απο το αντιπαλο tempo 
 a4 27.Nc5Kf7 28.Rb1 Qh4+29.Kg1 f4 η αρχη του τελους, κανονικα θα επρεπε να υπαρχιε εγκαταλειψη απο εδω. Ο αντιπαλος εχει ξεμεινει απο υπαρκτο σχεδιο 
 30.Rb7+Ne7 31.Qe2 fxe332.Qxe3 Qf6 33.Ne4Qh8 34.Nd6+ Kf635.Qe5+ 1-0

Δεν υπάρχουν σχόλια: