Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 24, 2007

Η προετοιμασία για το μεγάλο τουρνουα του LIGNANO

Φεύγει και ο Σεπτέμβρης. Ο άλλοτε γλυκός Σεπτέμβρης των φοιτητικών μου χρόνων, αλλά και πιό παλιά όπου γύρναγα από τις καλοκαιρινές διακοπές στην κυριολεξία ξεγνοιασιάς και κραιπάλης. Τώρα πλησιάζεις να γυρίσεις πίσω και σκέφτεσαι τί σε περιμένει και εννοώ όλα τα μαζεμένα από τα οποία είμαστε εξαρτημένοι.
Φουλ δουλειά και κάθε είδους λογαριασμοί που πρέπει να πληρωθούν, για να μη μιλήσω για τους πιό πολλούς με τα παιδιά που πρέπει να τα προσαρμόσουν και να τα βάλουν σε προσχολική τροχιά αλλά και να τα σκάσουν κανονικά σε κάθε είδους φροντιστήρια και άλλα απαραίτητα.

Εγώ παρ'όλα αυτά εκτός των άλλων, που είναι λίγο πολύ γνωστά, έχω ένα τρέξιμο από την αρχή του μήνα που είναι ο τρόπος ζωής μου και που μου έλειψε πολύ τον Αύγουστο. Η προπόνησή μου!! Τι να κάνουμε όμως πρέπει να ξεκουραστεί και το σώμα λίγο. Γίνόντουσαν πολλά και ενδιαφέροντα τουρνουά μέσα στον Σεπτέμβριο. Αν διαλέγαμε όμως ένα αρχή του μήνα θα ήταν δώρον άδωρον, γιατί απλά δεν θα μπορούσα με τίποτα να φορμαριστώ. Ετσι διαλέξαμε το τουρνουα της Ιταλίας την τελευτάια εβδομάδα του μήνα. Είναι πολύ ενδιαφέρον με πολλές συμμετοχές καθώς είναι το τελευταιό πριν τους Πανευρωπαικούς μέσα του Οκτώβρη, και πολλοί παίκτες προσπαθούν να ανεβάσουν την βαθμολογία τους. Εγώ δεν θα είμαι στους Πανευρωπαικούς, ας όψεται η ομοσπονδία μας που στέλνει περιορισμένο αριθμό αθλητών, κατά το δοκούν, και εγώ έμεινα απ'έξω. (πικραμένη ιστορία και δεν θέλω να την πιάσω τώρα, αφού δεν υπάρχει επσημη Εθνική ομάδα τί περιμένεις!!).
Θα είμαι όμως στο Lignano (100χλμ από Βενετία) αφού την συμμετοχή εκεί ως συνήθως την καλύπτω με δικά μου έξοδα.
Ιδρώτας κούραση και πόνος αυτές τις τρεις εβδομάδες , αλλά σήμερα διαπιστώσαμε ότι έχω έλθει σε αρκετά καλό και ανταγωνιστικό επίπεδο. Μυικά πιασίματα τέλος και ο ώμος μου που με ταλαιπωρούσε από τις πρώτες προπονήσεις σήμερα είναι πολύ καλύτερα. Αύριο τελευταία προπόνηση εφ'όλης της ύλης με τακτικές και εικονικά παιχνίδια και .... δεν θέλω να πω τίποτε άλλο. Θα δούμε. Δεν φοβάμαι κανέναν πλέον και ότι προκύψει!! Τετάρτη 26 πρωί και γυρίζουμε με την αετίνα μου 30 Κυριακή ,να είμαστε καλά.
Καλή αντάμωση σε όλους

Δεν υπάρχουν σχόλια: